недавно читала в одному ЖЖ (який регулярно читаю, але "френдом" якого не є, тому радше не називатиму... тим більше, що авторство не так і суттєве; та й суть не так і авторська)
...так от, читала, що та людина тішиться як слон (с). коли їй дають/пропонують всілякі знижки, дисконтні картки і т.п. Ну а хто не тішиться, нє? ;)
а нині на портмоне.ком, коли я оплачувала якісь там рахунки, мені запропонувало взяти участь в опитуванні, мовляв для покращення сервісу... ну, як завжди...
і я зрозуміла, що слонячість моя клінічна
:))
я тішуся, як слон, навіть в таких випадках! справді надіючись, що мою думку врахують і мені (а може і ще комусь) стане краще, легше, зручніше....


*мається на увазі опитування ТІЛЬКИ тих служб/ресурсів, послугами яких я вже користуюся

0 коментарі:

Старіша публікація Головна сторінка